The most annoying toy robot ever

Josh from http://www.collectiondx.com reviews the Combat Robot – maybe the most annoying robot toy I own.

Duration : 0:5:45



Posted

in

by

Comments

25 responses to “The most annoying toy robot ever”

  1. espnonsportscenter Avatar
    espnonsportscenter

    @EVAUnit4A also… …
    @EVAUnit4A also… you should do Vlog videos more often… and i like? Bayformers TOO!!! lmao… AND tht prime has flames.. so ur not alone…

  2. espnonsportscenter Avatar
    espnonsportscenter

    @EVAUnit4A lol… …
    @EVAUnit4A lol… dont worry… i am.. also.. hope u enjoy tht Movie ur gunna go see…

  3. EVAUnit4A Avatar
    EVAUnit4A

    @espnonsportscenter …
    @espnonsportscenter
    Aw, thanks man!

    Well, don’t forget to sub to MY channel either! ^^

  4. espnonsportscenter Avatar
    espnonsportscenter

    @EVAUnit4A ? ive …
    @EVAUnit4A ? ive seen like ALL your reviews… i only subbed CDX cause of ur vids… lol… so i no tht ur vids rock

  5. zinc7373 Avatar
    zinc7373

    Goshhhsss !!! i …
    Goshhhsss !!! i really would like to give it to my boss in office.,…

    Definitely sweet revenge !!!!

  6. scanprod Avatar
    scanprod

    Combat Hero Robot

    Combat Hero Robot
    = annoying

  7. soulofhiroshi Avatar
    soulofhiroshi

    I swear to god, it …
    I swear to god, it looks like it says “robot herd” on the box

  8. raywilliamjohnson34 Avatar
    raywilliamjohnson34

    @Razorwind01 …
    @Razorwind01 true.anoying!

  9. gundamfan021 Avatar
    gundamfan021

    kill it with fire!
    kill it with fire!

  10. stormlefaon Avatar
    stormlefaon

    3 2 4 fire
    3 2 4 fire

  11. mah9boi Avatar
    mah9boi

    i find it funny how …
    i find it funny how the bottom sais not suitable for children under 13 and it sais 3+ at top

  12. YungReg88 Avatar
    YungReg88

    Looks cool …
    Looks cool especially the sword. The human face however, is kinda creepy O_o;

  13. vz17 Avatar
    vz17

    Those colors will …
    Those colors will give me a seizuodjsvldfjvlsdkvl.

  14. Breynih Avatar
    Breynih

    Pretty spinning …
    Pretty spinning lights..

  15. gavinfuzzy Avatar
    gavinfuzzy

    @gavinfuzzy The …
    @gavinfuzzy The cars go “go go go go *insert stupid tune here* Go!!! *more mash of random crap*”

  16. gavinfuzzy Avatar
    gavinfuzzy

    That is annoying?! …
    That is annoying?! u really gota come to asia some day… even the toy cars are more annoying then this… XD

  17. legonerd1234 Avatar
    legonerd1234

    at 2:59. kill it. …
    at 2:59. kill it. KILL IT NOW!!!!!!!!!!

  18. islipcocoliso Avatar
    islipcocoliso

    I was wondering… …
    I was wondering…where would I be able to get one of these ( besides ebay) ? And I hope your buddy feels better soon

  19. islipcocoliso Avatar
    islipcocoliso

    OMG !! I want one.. …
    OMG !! I want one….I was already digging the chrome, but not enough to get passed the funny proportions….but then you turned it on…THAT IS TOO DANG KOOL ( AND I DONT KNOW WHY I AM SO EXCITED BY THAT !!!!! )

  20. GWolfV3 Avatar
    GWolfV3

    Greatest. Toy. Ever
    Greatest. Toy. Ever

  21. Zizzac08 Avatar
    Zizzac08

    “Stupid! Let’s …
    “Stupid! Let’s fight to-ged-dur! Three, Two, FOOOUUUURRRR!!!… FIRE!”

    Screw Gundam, Kamen Rider, and every other Japanese show, OBVIOUSLY this is the superior Robo.

  22. buwaneka66 Avatar
    buwaneka66

    this is wut u turn …
    this is wut u turn on after ur friends have had a hangover….llol

  23. MhAcK02 Avatar
    MhAcK02

    Combat Nerd??? I …
    Combat Nerd??? I Think the HERO Spells NERD In The Box hehe

  24. Razorwind01 Avatar
    Razorwind01

    I swear it’s …
    I swear it’s yelling ‘3! 2! 4! fire!!!’

  25. TheBosconian Avatar
    TheBosconian

    its a knock of…
    its a knock of…

Leave a Reply