25 thoughts on “Vortex VRAM Mobile Robot Platform

  1. Yup you are right, …
    Yup you are right, i was wondering until i hear the noise ath the end of the clip, so yup i guess it’s obvious that creats a vacume so it cas stick to the wall

  2. hey nice video! my …
    hey nice video! my names Kimberly, kinda feelin bored if any1 wants to join me on cam or wana chat i will be signed on at __ FriendlyFlirts(.COM) __ my user ID there is Kimberly_kevbx chat soon xx its FR33 to j0in! mwah

  3. Listen to the sound …
    Listen to the sound! It creates a vacume. Same as the ones we have unther oure stairs.

  4. Some people will …
    Some people will believe anything! LOL Save the pranks and make something real. I can’t believe the junk that we have as robots still and its the 21st century.

  5. lol “omg i think im …
    lol “omg i think im being spyed on!” “how do you know?” “their is the sound of a 747 outside my window!”

  6. Lol a vacuum …
    Lol a vacuum cleaner robot that can climb walls… done before many times.

  7. roomba on steriods! …
    roomba on steriods!
    i feel sorry for the venture capital put behind this thing

  8. the first one is …
    the first one is exactly like the second they just cut the sound
    you idiots

  9. Btw guys, wanna own …
    Btw guys, wanna own a mobile phone, mp3 players, game gadgets for free? check this out:

    A revolutionary way of advertising. This is a legitimate corporation. You’ll earn free gifts through referral system.

    xpango. com?ref=90480659/

    this is for Real!! I got my iPOD Video 80GB for free! THIS IS NOT A SPAM!

  10. i’m thinkin’ …
    i’m thinkin’ industrial strength double-sided sticky tape. GO 3M!

  11. why dont you just …
    why dont you just put a camera on the then of a long stick….

  12. I mean the first …
    I mean the first one in the video, not the vacuum one afterwards.

  13. to spy on enemys?

    to spy on enemys?
    the target will think theyre being spyed by jetplanes by the sounds of it

  14. Wasn’t somebody …
    Wasn’t somebody able to do the wall thing with some kind of gel awhile back?

Leave a Reply